2010年4月21日水曜日

香水とつま先のアイドル perfume and the idol of the toe
























私を癒やすもの。

These items heal me.

サンタ・マリア・ノヴェッラのローザとノスタルジア

"Rosa" and "Nostalgia" of Santa Maria Novella

そして、バレエ。

And ballet.

そして、お笑い番組。

And, comedy programs.

10 件のコメント:

愛紀子 さんのコメント...
このコメントはブログの管理者によって削除されました。
愛紀子 さんのコメント...
このコメントはブログの管理者によって削除されました。
susely さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
愛紀子 さんのコメント...
このコメントはブログの管理者によって削除されました。
susely さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
susely さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
愛紀子 さんのコメント...
このコメントはブログの管理者によって削除されました。
匿名 さんのコメント...

Hello susely.
This is Pants! from Tokyo.
How are you?
I think you're a good photographer. I like your pictures a lot.

susely さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
susely さんのコメント...

Hello, Mr. Kitamura

Thank you, and sorry.
I don't take all of photographs of my blog.
Some are got from the free photograph material site.

I visited your blog.
The cultivation of vegetables.
It looks happy, doesn't it?