2009年8月15日土曜日

帰宅しました。 I came home.

泉湧寺と東福寺へ行く予定でした。
I was going to go to Sennyuji and Tohfukuji.


しかし、股関節が痛かったので、予定を変更しました。
However, I gave it up because I had a pain in a hip joint.


だからどこへも行かないで帰路につきました。
Therefore I left for home without going to where.


素晴らしい旅でした。
It was a wonderful trip.


そして京都の夏の暑さを実感した旅でした。
And it was the trip that realized heat of the summer of Kyoto.


一緒に旅した靴。
The shoes which went on a trip together.


ありがとう。
Thank you.

0 件のコメント: